niedziela, 20 października 2019

Mały update!!!

Hejka!!
Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo krótkim postem- chciałabym Wam pokazać moją kolekcję lalek, bo w sumie trochę się pozmieniało od ostatniego posta, haha.

No to zaczynamy!

Moją pierwszą lalką, którą dostałam w 2012 roku jest Amika, czyli custom Pullip Hatsune Miku Lol. Jest baaardzo mocno po przejściach, ale mimo wszystko kocham ją najbardziej z całej mojej kolekcji


Udało mi się również w 2018 kupić jeszcze raz ten sam model Miku. U mnie nazywa się Nao.



W 2012 roku dostałam również Dal Kaname Madoke, którą nazwałam Pai


W 2013 roku do mojej kolekcji dołączyła Pullip Romantic Alice Blue, którą sprzedałam w tym samym roku, ale na początku 2019 wróciła do mojej kolekcji. Ma na imię Luna.


Pullip Kirsche, czyli Blair. W 2014 roku pierwszy raz ją kupiłam, później w 2015 sprzedałam i po raz kolejny, w 2018 roku wróciła do mojej lalkowej gromadki. 

Lucy, czyli Dal Cinnamoroll trafiła się u mnie zupełnie przypadkiem po maturze w 2018 roku.


Następną lalką, która stoi na mojej półce jest Pullip Classical Rabbit, czyli Sana. W tym roku trafiła do mnie od Moniacz.


I najnowszy nabytek w mojej kolekcji- Dal DeLorean, czyli Kiwi. 



W międzyczasie miałam jeszcze Dal Ciel, Dal Maretti, Byul Paradis, Pullip Luke Megurine, Pullip Gretel, Pullip Aquel i Pullip Grell. Aktualnie jest jeszcze jedna lalka na którą czekam.
.
.
.
.
Pullip Laura!!!


Możliwe, że za jakiś czas skoczę na jakieś zdjęcia, bo w sumie trochę czasu minęło od kiedy ostatnio ruszałam aparat. 
Trzymajcie się mocno i do następnego,
Hej!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe i szczere komentarze, za te mniej miłe też dziękuję!
A może chcesz o coś zapytać? - Śmiało! Bez krępacji! Na pewno Ci odpowiem. Jeśli nie w komentarzu, to na twoim blogu! ♥