czwartek, 23 maja 2019

Bitwa o wolne wakacje


Hejka! 馃憖
Witam na moich starych 艣miechach, czyli na blogu kt贸ry ju偶 dawno temu zar贸s艂 kurzem.
Du偶o si臋 pozmienia艂o moi drodzy, tak mog臋 skomentowa膰 moj膮 sytuacj臋 偶yciow膮 przez ostatnie p贸艂 roku. Ale w sumie tak to w 偶yciu bywa, 偶e wszystko si臋 zmienia i ca艂y 艣wiat potrafi dla nas zwariowa膰.
Nie rusza艂am lalek od stu lat. Nie mia艂am w sumie czasu i ochoty na cokolwiek zwi膮zanego z nimi. W sumie przyby艂a do mnie Pullip Aquel, kt贸r膮 sprzeda艂am oraz Pullip Romantic Alice wersja niebieska, kt贸r膮 trzymam i nie puszcz臋 ju偶 nigdy w 偶yciu. W sumie nie wiem na jakim etapie zwi膮zanym z moj膮 kolekcj膮 si臋 zatrzymali艣cie, ale generalnie mam ju偶 tylko 7 lalek. Chyba ostatnio jak tutaj pisa艂am to mia艂am jeszcze Megurine Luke, kt贸r膮 wys艂a艂am bez biletu powrotnego do Kanady... No ale nic. Teraz zbieram si臋 do zakupu Pullip Classical White Rabbit, kt贸ra od paru lat niezmiennie kr贸luje na li艣cie moich wymarzonych modeli!

kliknij w zdj臋cie, a magicznie przeniesiesz si臋 do jego 藕r贸d艂a (:

Na studiach burza. I to taka z piorunami mog艂abym powiedzie膰. W艂a艣ciwie teraz zamiast si臋 uczy膰 i poprawi膰 troch臋 swoj膮 sytuacj臋 z histori膮 (rozwin臋 my艣l za chwil臋) to siedz臋 przy stoliku pisz膮c posta na mojego martwego bloga. W sumie wypada艂oby w ko艅cu zrobi膰 co艣 w miar臋 kreatywnego skoro jedyne co ostatnio robi臋 to nauka... 
Postanowi艂am wi臋c zrobi膰 kilka zdj臋膰 i u艂o偶y膰 je jako pewnego rodzaju kr贸tka historyjka. Tego jeszcze u mnie autentycznie nie by艂o! Zawsze zazdro艣ci艂am innym, 偶e potrafili wymy艣li膰 co艣 z sensem, a teraz w tematyce w艂a艣nie tej nieszcz臋snej historii przychodz臋 do Was z moj膮 ignorantk膮 wszystkiego, czyli Lu艣k膮 i Pai, kt贸ra nie jest w humorze i nie lubi, kiedy kto艣 jej si臋 sprzeciwia. 
Pai- Ej Lucy, we藕 pom贸偶 Poli z t膮 histori膮 bo ta ksi膮偶ka jest za wielka nawet na moje 艂apki
Lucy- Daj mi spok贸j, wol臋 si臋 bawi膰 ni偶 robi膰 rzeczy kt贸re s膮 dla mnie zupe艂nie nieistotne
Pai- Ale...
Pai- Ale zdajesz sobie spraw臋 z tego, 偶e je艣li ona teraz nie zda tego przedmiotu to kolejne wakacje sp臋dzi na uczeniu si臋 i znowu nie b臋dzie mia艂a czasu na zajmowanie si臋 nami?
Lucy- Naprawd臋 mam to gdzie艣, daj mi spok贸j i sama r贸b sobie jakie艣 Ruskie Prawdy, czy Caroline
Pai- DOIGRA艁A艢 SI臉!!! Zaraz wyci膮gn臋 ci臋 za te plastikowe nogi, spadniesz z drukarki i nic po tobie nie zostanie!!!
Lucy- No dobra, dobra!! Zostaw mnie, ju偶 schodz臋!!
No i tyle w temacie mojego zaliczenia. 
W og贸le zauwa偶yli艣cie to, 偶e Pai jako Dal Kaname Madoka zosta艂a totalnie zmieciona przez Lucy, kt贸ra czyta sobie Madok臋 zamiast pom贸c?? Lmao, too good to be true
W poniedzia艂ek mam ustny termin i je艣li go nie zalicz臋 to albo zostan臋 usuni臋ta z uczelni, albo b臋d臋 musia艂a siedzie膰 w wakacje i uczy膰 si臋 tej nieszcz臋snej historii a偶 do nast臋pnego roku.
Przysi臋gam- nie mam ju偶 si艂y!!! Ale Wy doskonale wiecie o tym, jak cholernie nie lubi臋 uczy膰 si臋 rzeczy, kt贸re mi nie le偶膮. Tak samo by艂o w przypadku matmy, czy fizyki w liceum, tylko, 偶e sesja to jest taka ma艂a matura, kt贸ra powtarza si臋 co p贸艂 roku. Moja druga w 偶yciu rozpocz臋艂a si臋 tydzie艅 temu. Ajjj.... 
Z apdejt贸w 偶yciowych pochwal臋 si臋 Wam, 偶e znalaz艂am ju偶 mieszkanie na nowy rok akademicki, kt贸re ma... 艁贸偶ko. Tak, dok艂adnie- 艂贸偶ko. Od pa藕dziernika 艣pi臋 na kanapie, bo w moim aktualnym mieszkaniu, kt贸re liczy sobie 24m2 nie ma 艂贸偶ka. Lipa straszna, moje plecy umieraj膮 艣mierci膮 kanapow膮, ale byle do lipca! Wtedy wracam do Katowic do czasu, a偶 nie zacznie si臋 kolejny rok studi贸w. 
Czas leci nieub艂aganie szybko.
Jeszcze jedna fajna sprawa! By艂am u dietetyka klinicznego, wcze艣niej zrobi艂am sobie badania (prawie wszystko jest okej), dosta艂am dietk臋, leki, rozpisk臋 wszystkiego co znajduje si臋 w moim ciele i.... NO MUSZE CO艢 ZE SOB膭 ZROBI膯. Ju偶 zacz臋艂am! Nie mog臋 doprowadzi膰 si臋 do gorszego stanu bo to te偶 wp艂ywa na moje stany depresyjne. Ich te偶 jest ju偶 mniej, ale jak wracaj膮 to z ostrym przytupem...
Okej, kurcze... Ja uciekam, czekam na kuriera, kt贸ry ma mi przywie藕膰 bluz臋 z Lan膮 Del Rey (halo halo z kim widz臋 si臋 na jej tegorocznym koncercie w GDYNI?? Trz臋s臋 si臋 ca艂a z podekscytowania jak my艣l臋 o tym wydarzeniu!) i wracam do nauki.
To jak to by艂o? Do napisania! 馃挆

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Dzi臋kuj臋 za mi艂e i szczere komentarze, za te mniej mi艂e te偶 dzi臋kuj臋!
A mo偶e chcesz o co艣 zapyta膰? - 艢mia艂o! Bez kr臋pacji! Na pewno Ci odpowiem. Je艣li nie w komentarzu, to na twoim blogu! ♥