sobota, 10 maja 2014

City Of Angels.

Witam Was po mojej długiej blogowej nieobecności!
To nie tak, że miałam lenia, ale po prostu brak pomysłu na zdjęcia i post oraz egzaminy próbne mi na to nie pozwoliły.
Przepraszam więc bardzo za brak znaku życia, ale czytałam Wasze wpisy, nie byłam tak do końca poza wszystkim co się działo w mojej ulubionej blogoswerze :)..
~
Tytuł posta to oczywiście nazwa jednej z moich bardziej lubianych piosenek 30stm. Ostatnio jest to również moje uzależnienie, słucham tej piosenki cały czas, haha. Jestem ich fanką i w czerwcu wybieram się na ich koncert ^.^!
~
Wolne trzy tygodnie minęły mi bardzo szybko, pierwszy dzień majówki minął mi niesamowicie dobrze, spotkałam się z koleżanką. Tamtego dnia doznałam niesamowitego szoku. Pod centrum handlowym podjechał do nas jakiś starszy mężczyzna. Podszedł i zapytał:

-"Przepraszam, czy możecie zrobić mi zdjęcie moim telefonem pod Silesią..."

Zgodziłybyśmy się, gdyby nie dokończył swojej mowy..

-"Nago, założyłem się z kolegą, mogę pokazać Wam więcej takich zdjęć."

Nie wiem, niesamowicie dziwna i niezręczna sytuacja. Nigdy nie zgadzajcie się na takie coś, odejdźcie lub powiedzcie, że nie jesteście zainteresowani. Ja powiedziałam panu wprost, że jest ekshibicjonistą, Gabrysia nie zrozumiała co on do niej mówi i się zgodziła, przegoniłam go i powiedziałam jej, że ten mężczyzna prosił o nagie zdjęcie, wyłączyła się chyba na chwilę, haha! :D
~
Dzisiaj oraz wczoraj gościłam u siebie Madzię, spotkałyśmy się na lalkowe zdjęcia. Pogadałyśmy, zjadłyśmy sushi, porobiłyśmy zdjęcia, pośmiałyśmy się, było niesamowicie sympatycznie.:)
Przy okazji spotkania, Madzia przyniosła lalki. Niesamowitą Lunę i Chiyo.
Powiem szczerze, na początku gdy zobaczyłam zdjęcia mnf Jelonka zdecydowanie mi się nie podobał makijaż jej ust, jednakże na żywo wygląda tak niesamowicie, że sama zapragnęłam żywiczej lalki.

Dziękuję Ci kochana za spotkanie, musimy to powtórzyć jak najszybciej!

Zapraszam Was teraz na zdjęcia Luny, przymierzyłam jej wiga mojej Pai, wygląda w nim dość ładnie.








Jak minęły Wam wolne dni? Wolicie bardziej żywiczki, czy może plastiki? 
~
Zapraszam też na mojego aska na którym możecie zadawać mi pytania dotyczące lalek i nie tylko :)

Miłego weekendu i do następnego

10 komentarzy:

  1. Luna jest przeurocza, zrobiłaś jej cudowne zdjęcia <3
    I bardzo ładnie jej w blondzie ;w;
    Wolę żywice ale i tak żadnej pewnie nie będę mieć, bo nie umiem oszczędzać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akhjkdhkjad ;3;
    Haha, uroczo jej w tym wigu Pai <3
    Czekam na kolejne spotkanie, i kolejną notkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O boziu też taką chce. Jest prześliczna...... i te cudowne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna, perfekcyjna pod każdym względem tak jak zdjęcia. <3 Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha co za pedofil, ja to bym chyba uciekła jak najdalej! ;-)
    Bardzo ładne zdjęcia, fajnie, że "wracasz" hehe. ^^
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękną masz lalkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia ♥

    http://sowasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia, jak i modelka! Przedostatnie zdjęcie najbardziej mnie zauroczyło! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe i szczere komentarze, za te mniej miłe też dziękuję!
A może chcesz o coś zapytać? - Śmiało! Bez krępacji! Na pewno Ci odpowiem. Jeśli nie w komentarzu, to na twoim blogu! ♥