piątek, 23 maja 2014

Summer time! + konkurs lalkowy

Cześć i czołem!♥
Na wstępie chciałabym Wam bardzo podziękować za ponad stu zdeklarowanych czytelników mojego bloga, jest to dla mnie niesamowita satysfakcja posiadania takiej ilości osób interesujących się tym wszystkim o czym piszę, jesteście niesamowici
Z tej okazji przygotowałam konkurs dla Was!
Jest to konkurs zdjęciowy, a jego tematem brzmi

"Podzielam moje pasje z lalką"

Możecie zinterpretować to tak, jak tylko chcecie!
Konkurs potrwa od dzisiaj, czyli 23 maja, do 13 czerwca. 

A teraz zasady:
  • Było by mi miło jakbyś zaobserwowała mojego bloga, aczkolwiek nie jest to obowiązkowe,
  • Napisz w komentarzu "zgłaszam się",
  • Wstaw gdzieś na Swoim blogu banner konkursowy,
  • Zrób zdjęcie konkursowe oraz wyślij je na mojego maila: traktor_tsu@interia.pl

Do wygrania tajemnicza manga oraz koreańskie słodycze!
Życzę miłej zabawy i mam nadzieje, że ten konkursik wypali :D
~
Hm, dość dawno mnie nie było, za co przepraszam (tak Tsu, znów przepraszasz..), ale za bardzo nie miałam ostatnio czasu, staram się spędzać jak najwięcej czasu na uczeniu się, ale jak widać słabo mi to wychodzi. Robiłam przez te dwa tygodnie tylko trzy razy zdjęcia, ewidentny brak ochoty na cokolwiek, ale od wakacji chciałabym kupić moim pannom jakieś ładne buciki i może do listopada nawet kupię lalkę. Marzą mi się 4 lalki- Miku, Sailor Moon, Cinciallegra oraz Maretti. Marzenia pewnie tak szybko się nie spełnią, ale najważniejsze jest to, że jest o czym marzyć. :)
A skąd moja nowa nazwa? W sumie to skrót od Chinatsu, ponieważ kochana Piecyk (pozdrawiam!) wymyśliła, że tak jej jest łatwiej. Szczerze mówiąc dla kilku osób mój internetowy nickname to typowy łamacz języka, dziwne, mi wymowa Czinatsu nie sprawiła jeszcze nigdy problemu, a Tsu brzmi tak.. Szybko, jak Paulina- Paula. No i to jasne, że mi się takie skróty podobają, to trochę jak inne imię, sama nie wiem.. :D
Takie mam przemyślenia.
Mam jeszcze trzy zdjęcia Blair z dzisiejszej wyprawy do ogrodu, ostatkami baterii starałam się coś stworzyć i wcale nie jest tak źle jak mi się wydawało. Zresztą zobaczcie sami!




Nie podpisuję ich bo Wam ufam, że nic z nimi nie zrobicie..
Podoba Wam się konkurs? Chcecie w przyszłości coś podobnego? :)
Piszcie w komentarzach, a ja uciekam..
~
Do następnego, miśki!♥

20 komentarzy:

  1. W konkursie udział bym wzięła chętnie, ale chyba zbyt leniwa jestem... ~~~ Chociaż w sumie nawet trochę pomysł mam...
    Blair jak zawsze cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się. Potem dodam baner na "Grzdyla.pinger.pl"

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :D 'monstereczka.pinger.pl' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blair jest piękna, ślicznie wyglądają te jej czerwone włosy na zdjęciach :3
    Podoba mi się ten nowy nich, brzmi fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w konkursie chętnie wezmę udział! Muszę tylko znaleźć więcej czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, uwielbiam to rudowłose stworzonko! ;3 Chętnie wezmę udział w konkursie, tak więc zgłaszam się. ;3
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę udział. A baner umieszczę w kolejnym poście. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia!
    Z chęcią wezmę udział w konkursie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tylu obserwatorów ^ ^ Dla mnie jednak zawsze będziesz Chinatsu i gdy weszłam na bloga do "Tsu"... Musiałam zastanowić się przez chwilę co to za blog i kiedy ja go niby do obserwowanych dodałam. Dopiero po zobaczeniu zdjęć wszystko stało się jasne ^ ^''
    Podpisywanie zdjęć zabiera strasznie dużo czasu i mi się nigdy nie chce tego robić XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Yyyy... a zdjęcia nie są cztery? Dobra, czepiam się xD Temat konkursu jest b. ciekawy, więc oczywiście zgłaszam się ;) Zdjęcia ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jako zdjecia pojedyncze, a 3 razy wychodzilam z zamiarem zrobienia ladnych zdjec. :)

      Usuń
  12. Chciałabym wziąć udział, ale nie wiem czy zdążę zrobić sesję >.<

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się już Twoja wcześniejsza nazwa bardzo podobała, myślę Tsu brzmi jeszcze bardziej uroczo :) Twoja Blair jest cudowna, taka śliczna, mała, plastikowa kobietka ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Za późno zaczęłam czytać bloga ;((

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe i szczere komentarze, za te mniej miłe też dziękuję!
A może chcesz o coś zapytać? - Śmiało! Bez krępacji! Na pewno Ci odpowiem. Jeśli nie w komentarzu, to na twoim blogu! ♥