wtorek, 22 kwietnia 2014

Och zajączku.

Hej!
I co? Już po świętach. Szczerze to nie przepadam za Wielkanocą, wolę jak jakieś święta są w zimie.. Na przykład Bożego Narodzenia, Mikołajki, sylwester to nie święto, ale zaliczmy go do tego. ;_;
No nie ważne.
Wielkanoc minęła mi dość spokojnie, posiedziałam trochę z rodziną, ale nie za długo, wolałam siedzieć w pokoju lub na piętrze i rozmawiać z koleżanką (pozdrawiam Cię XD). Byłam dwa razy w kościele, taki wyczyn. Jadłam, rysowałam, spałam - funkcjonowałam jak zwykle, chociaż to trochę smutne, bo powinnam chociaż w święta robić coś innego niż na co dzień. 
Byłam też wczoraj na zdjęciach, ale nic ciekawego z tego nie wyszło. Dzisiaj zrobiłam powtórkę, no nie powiem, całkiem mi się spodobały. Blair wraca do czerwieni, wolę mieć ją jako wisienkę niż mysią blondynkę. Ubrana w moją ulubioną lalkową sukienkę, nie wiem czemu, ale przypomina mi w niej dawną Amikę... Byle do wakacji, wtedy postaram się o nową ;A;!





Wpis kompletnie od czapy.
(widzicie zmianę wyglądu bloga? ;A;)
Chciałam Was jeszcze zaprosić do polubienia mojej strony na facebooku!
Będę wdzięczna za każdą okejkę ^.^
Dodatkowo chciałabym zapytać jak Wam minęły święta? Piszcie w komentarzach, a ja zmykam na niemiecki.
Do następnego ♥

9 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak ja Ci tej panny okropnie zazdroszczę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta minęły bardzo spokojnie i... szybko ;p A już niedługo znowu do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blair jest piękna ;w; Czerwień to zdecydowanie jej kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne zdjęcia, Blair jest piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznego ma wiga. *-* Jeśli można spytać, gdzie kupowalas..? :)

    Miło będzie jak zajrzysz do mnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudowne zdjęcia *-*

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham pullip Kirsche jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe i szczere komentarze, za te mniej miłe też dziękuję!
A może chcesz o coś zapytać? - Śmiało! Bez krępacji! Na pewno Ci odpowiem. Jeśli nie w komentarzu, to na twoim blogu! ♥