środa, 5 marca 2014

Eyes Wide Open.

Na początek proponuję puścić sobie tą oto piosenkę:
Hejcia!
Dzisiaj jestem w niesamowicie dobrym nastroju od rana, a raczej południa. 
Bardzo się wyspałam, tak, właśnie, pierwszy raz od dawna chyba! :D
Dosyć często ostatnio dodaję posty, staram się być coraz lepszą blogerką i nie zaniedbywać moich czytelników, których swoją drogą przybywa ( z czego się niesamowicie cieszę). 
Dziękuję, że chcecie czytać o moim życiu (czyli właściwie o dupie maryny haha) oraz oglądać moje lalki, bardzo lubię jak chwalicie moje zdjęcia, lalki, ogólnie no, kocham Was♥

Aby już tak ckliwie nie było, opowiem coś może?
Tak więc kombinowałam przez ostatnie dni nad wyglądem Paici, coś mi w niej nie pasowało.. Ale co? Oczy. Tak, właśnie, oczy. Miała bardzo 'tępe' spojrzenie... Teraz gdy przybrała stare oczy Blair wygląda bardzo fajnie, ale nadal coś mi w niej przeszkadza.. Nie jest już takim słodziakiem jak kiedyś, wydoroślała mi lalka, że tak powiem, haha :D. 

Przy okazji otwierania drzwi psu, aby wyszedł sobie pobiegać w ogrodzie, chociaż jestem chora, to nie mogłam olać tego słońca, które było po prostu cudowne i nie zrobić kilku zdjęć Pai, które prezentują jej nowy wygląd. :)





Szkoda tylko, że zdjęcia są bardzo do siebie podobne, ale cóż :(
Chciałam Wam też oznajmić, że zaczęłam zbierać pieniążki na nową lalkę, jest to panna z 'chcę listy'. Ogólnie to pomyślałam, że to może trochę marny plan kupować Tae tylko dla historyjek, których i tak nie piszę? Nie umiem ich wymyślać, nie chcę też aby były one takie na odwal, jakie robią pokemony z pingerka. Chociaż bardzo lubię te mini blogi to muszę przyznać, że mnoży się i mnoży coraz więcej trollów ;__;
WHY?!

No to ten. 
Jak minął Wam dzień? Też zbieracie na jakąś lalkę, czy wolicie pozostać na obecnej ilości? 
~
Miłego dnia/wieczorka, do następnego, misie♥

12 komentarzy:

  1. Śliczna jest teraz! O niebo ładniejsza, a myślałam, że to już nie do zrobienia :P
    Paulina! Cuda czynisz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dal Madoka, jeden z moich ulubionych modeli ^^ Lalka śliczna, zdjęcia też.
    Ja osobiście właściwie zawsze zbieram na lalkę, mimo, iż dopiero co doszedł mi Dal i zamówiłam Pullipa. ^^ Zbieram aktualnie na Pullip Grell.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączam się do komentarza Moro, czynisz cuda z lalkami! *3* Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają takie zdjęcia na tle np. jakiegoś muru, jeśli wiesz o co mi chodzi. ;) Ja aktualnie nie zbieram na żadną nową lalkę, ale tobie życzę wytrwałości w zbieraniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wygląda, zdjęcia też piękne :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pasują jej te chipy. Jest bardzo urocza :3

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za link :) i zostaję na dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta lalka wreszcie zaczęła być ładna! >w<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Pai w tych czipach, a zdjęcia są świetne. Najbardziej podoba mi się przedostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i wydoroślała ale nadal jest urocza ~ ♥
    Zaciskam pasa i zbieram ;w;

    OdpowiedzUsuń
  10. JA chyba tylko w wakacje mam szansę się wyspać, bo wychodzę z założenia, że czas który prześpię jest czasem straconym xD mogę zrobić zamiast niego zdjęcia wschodzącemu słońcu i posiedzieć przy parapecie z moją ulubioną herbatką i przejrzeć ebay w poszukiwaniu lalkowych okazji :) JA wiecznie zbieram na jakąś lalkę, może nie tyle zbieram co odkładam i czekam na okazję ^^
    Mnie Pai chyba bardziej przypadła do gustu w po przednich oczkach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe i szczere komentarze, za te mniej miłe też dziękuję!
A może chcesz o coś zapytać? - Śmiało! Bez krępacji! Na pewno Ci odpowiem. Jeśli nie w komentarzu, to na twoim blogu! ♥