sobota, 22 lutego 2014

Odpoczynek? Najlepiej!

Cześć!
Ten tydzień był dla mnie niesamowicie ważny oraz trudny. Pełno sprawdzianów, kartkówek, uczenie się na okrągło, ale to nic- opłacało się wyrzec się przyjemności i zarobić kilka fajnych ocen :D. Wczorajszy koncert charytatywny był dla mnie strasznym wyzwaniem, na szczęście zaśpiewałam to co miałam zaśpiewać i od razu uciekłam do domu. Siedzenie przez dwa tygodnie w szkole od godziny ósmej do około szóstej wieczorem jest bardzo męczące, musicie mi uwierzyć na słowo :).
Obudziłam się dzisiaj o 11, chwilkę jeszcze leżałam w łóżku. Zjadłam śniadanie, popatrzyłam w okno- świeciło słońce! Ubrałam tylko kurtkę i buty, wzięłam Pai oraz aparat i poszłam do ogrodu na zdjęcia. Zrobiłam ich 25, ale tylko kilka nadaje się do pokazania. 





Zaraz zabieram sie za sprzątanie i zacznę się przygotowywać na 17, bo razem z mamą i ciocią wybieramy się do teatru na spektakl mojego kuzyna, cóż, nie ukrywam, że strasznie się a to cieszę :).
A co z Blair? Jeszcze nie odebrałam wiga i obitsu, ale założyłam jej już niebieskie animaleyes. Wygląda prześlicznie! Będzie wyglądała jak taka mała Arielka, niebieskie oczka i czerwone włosy, cudo!


A jak Wam minął ten tydzień? Też pełen stresu i nauki? Odpoczywacie w ten weekend? ;)
Miłego tygodnia!


5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się zdjęcie czwarte od dołu :3 Taki mały na nim z Pai chytrusek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też musiałam wkuwać, a teraz jeszcze siedzę nad projektem z polskiego, ale jestem już totalnie zrezygnowana :D
    Piękne zdjęcia Ci wyszły, Pai wygląda na nich przesłodko. No i czekam na zdjęcia Blair, bardzo chciałabym ją już zobaczyć ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. mój tydzień nie był najlepszy... musiałam wiele rzeczy nadrobić, lecz nie dałam rady ale pocieszam się faktem, że już weekend! chwila wytchnienia! zdjęcia są świetne i mam wrażenie, że Pai się na nich delikatnie uśmiecha ;) przesłodko wygląda. Nie mogę się doczekać zdjęć Blair ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, naprawdę. :3 Ja tydzień temu dopiero zaczęłam ferie i choć mam jeszcze tydzień to już przeraża mnie perspektywa tego że przez tydzień nieobecności mam ok. 5 sprawdzianów do napisania. :/
    Byle do wakacji. ;) pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pai <3 Kocham tą małą ślicznotkę '^'

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe i szczere komentarze, za te mniej miłe też dziękuję!
A może chcesz o coś zapytać? - Śmiało! Bez krępacji! Na pewno Ci odpowiem. Jeśli nie w komentarzu, to na twoim blogu! ♥