wtorek, 25 lutego 2014

Kto by się spodziewał!

Cześć! Piszę ten wpis równo o północy z 24-25 lutego :). 
Kto by się spodziewał, że Blair jeszcze nie gotowa?
Przyszły włosy i mój naszyjnik, a (żartobliwie mówiąc) cycatego ciałka ciągle nie ma.
Eh. Szkoda gadać, byłam pewna, że już wszystko mam, a jednak, pomyłka.
To nic, zrobiłam dzisiaj kilka zdjęć mojej rudej pannicy- tak, kolejna ruda :D!



puciohenzap! :D


Niesamowicie pomysłowe zdjęcia z równie pomysłowymi pozami lalki. 
Nic nie poradzę na to, że trudno mi ostatnio ustawiać stockowe ciałko do zdjęć.. 
Przyzwyczajenie do obitsu pokazuje te umiejętności :')!

Tydzień w szkole zaczął się całkiem pozytywnie, ogólnie to dostałam piątkę z angielskiego, ale długo się nią nie nacieszyłam bo poprawiłam to dwóją z matmy... Ah te klamry!
Poza tym, to nic ciekawego się nie wydarzyło ostatnio.

A jak tam Wasze oceny? Poprawiliście coś może czy nadal jedziecie na tych samych co w zeszłym półroczu? :)

Trzymajcie się ciepło! ♥

5 komentarzy:

  1. cudna jest kocham taki kolorek wiga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej oczy są takie hypnotajzing xD
    Świetna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Blair wygląda świetnie. Kirsche to cudny model a u Ciebie jest serio zjawiskowa :D
    Gratuluję piątki! Gorsze oceny każdemu się zdarzają, ja ostatnio dostałam jedynkę z polskiego :'D

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww cudowna, kocham takie rudzielce! *w* Gratuluje piątki i jak to mówi mój tata: ,,uczeń bez dwójki to jak żołnierz bez karabinu.". ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje oceny mają się różnie, ale chyba jest lepiej niż w tamtym półroczu. Oczywiście istnieje jeszcze duża możliwość, że to się zmieni . _ .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe i szczere komentarze, za te mniej miłe też dziękuję!
A może chcesz o coś zapytać? - Śmiało! Bez krępacji! Na pewno Ci odpowiem. Jeśli nie w komentarzu, to na twoim blogu! ♥