sobota, 15 lutego 2014

Rude lalki lubią zielony.

Cześć!
Dawno nie pisałam, co? Haha.
Dzisiaj byłam na zdjęciach z Amiką, uważam, że wyszły mi dosyć dobrze, ale czekam na krytykę, co zmienić i tak dalej.. Muszę mieć motywację, nie wiem jak nauczyć się robić coraz to lepsze zdjęcia, poradniki nic nie pomogą, trzeba samemu ćwiczyć, tylko najpierw trzeba wiedzieć co trenować. :)
Wracając do lalek, to muszę się pochwalić! Wczoraj odebrałam od listonosza paczkę, a od kogo? Od cudownej Bovary! Dzięki Pani Oli, moje lalki mają dzisiaj 7 nowych bluz i piękną sukienkę. Jestem pod wrażeniem wykonania! Sesja Amiki tradycyjnie musiała odbyć się w ogrodzie. Czego mi jeszcze brakuje? Lalkowych bucików i jakiś leginsów. Ale to się kiedyś nadrobi. 









A co w szkole?
Pełno nauki! Nawet nie wiecie jak dużo nam zadają! Kurcze, to dopiero 2 klasa, a co będzie w 3? Boję się tego, na prawdę ;_;. Sprawdziany, kartkówki, odpowiedzi ustne, stanowczo za dużo.
Jeszcze przez dwa tygodnie nie było mnie w szkole (tydzień przed feriami i tydzień po nich), nadrabianie takiej ilości materiału to istna zgroza. Inwokacja, sprawdzian z Pana Tadeusza, sprawdzian z chemii, angielskiego, niemieckiego, matematyki, fizyki, jezu, jeszcze trochę rzeczy jest, a ja siedzę przed północą i piszę posta. Już drugi raz, więc trochę się wkurzam, haha ^^''.

Jak tam po walentynkach? Dostaliście jakieś listy, kwiaty, cokolwiek? Spędziliście ten dzień ze swoją drugą połówką, czy był to dzień jak co dzień? ^^
Ja miałam próbę do koncertu charytatywnego. Śpiewam duet z kolegą oraz sama piosenkę Lany- Dark Paradise. To już w piątek, nie mogę się doczekać!
Żegnam się z Wami jeszcze zdjęciem mojego psa- Cynthi :)

Miłego tygodnia!

12 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Łoł. Podziwiam. Nie mam bladego pojęcia jak robisz, że zdjęcia tak doskonale oddają jej urok. Kocham rudzielce :3 Poza tym piękna lalka.
    Zawsze chciałam takiego psa kudłacza, ażeby się móc mocno przytulić ; - ;

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, naprawdę bardzo mi się podobają. ^.^ Ja jestem dopiero w pierwszej klasie i nie narzekam, ale już sie boje tej drugiej. Wszyscy moi znajomi stwierdzają że ta 2 jest najgorsza... ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to prawda :D
      Najwięcej nauki jest w 2 klasie, 3 klasa to powtórki z 1 i 2 oraz przygotowania do egzaminów.
      Powodzenia w takim razie hahah :D

      Usuń
  3. Amika jest piękna, najbardziej podoba mi się piąte zdjęcie.
    Naprawdę masz talent :3
    + Cynthia ma uroczy nos :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, Amika wygląda na nich prześlicznie *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaa te zdjecia sa tak bardzo w moich kolorach xD!
    kocham je~!
    No i.. Amika jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia ^^ u mnie w szkole też sprawdziany, sprawdziany i jeszcze raz sprawdziany :c terminy mam zapełnione do połowy marca, no ale szkołę każdy musi przejść ;D będzie dobrze ;) słodką masz psinkę *u*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicności same tu widzę :D
    Będę zaglądała częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia a psiak prawdziwy słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie troszke a mocne te filtry, ale co kto lubi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ruda piękność *-*
    Masz cudownego psa ^3^

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki słodziak na końcu :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe i szczere komentarze, za te mniej miłe też dziękuję!
A może chcesz o coś zapytać? - Śmiało! Bez krępacji! Na pewno Ci odpowiem. Jeśli nie w komentarzu, to na twoim blogu! ♥