poniedziałek, 3 czerwca 2024

przenosiny

 hej wszystkim, 

postanowiłam zarchiwizować stare posty i zaprosić Was na mój lalkowy profil na instagramie. możliwe, że kiedyś stare posty wrócą, natomiast po przeanalizowaniu treści, aby pójść w życiu do przodu uznałam, że to najlepsza decyzja na ten moment. 

mam tendencję do wracania do przeszłości, czytania starych wiadomości, wiekowych wpisów, które opublikowałam x lat temu... bardzo chciałabym się od tego odciąć i odciążyć swoją wystarczająco już zmartwioną głowę. :) nostalgia do tego co było kiedyś nie zawsze ma pozytywny wydźwięk.

jeśli jesteś moim starym czytelnikiem i sprawdzasz co u mnie- dziękuję, jest już lepiej. 

trzymajcie się ciepło i do napisania ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe i szczere komentarze, za te mniej miłe też dziękuję!
A może chcesz o coś zapytać? - Śmiało! Bez krępacji! Na pewno Ci odpowiem. Jeśli nie w komentarzu, to na twoim blogu! ♥