poniedziałek, 31 marca 2014

Just be friends.

Hejo!♥
Nie będę robiła też na jutrzejszego prima aprilis jakiś wielkich historii jak mi skoda, ale muszę sprzedać lalkę- nie chcę później ewentualnego spamu odnośnie jakiejś mojej lalki :).
Dzisiaj zaproszę Was na słodziutkie zdjęcia Paici w kwiecistym otoczeniu.






Chyba bardziej jestem przekonana do Pullipów, ale Dale też są urocze.. Na pewno Pai w tym roku dostanie koleżankę do towarzystwa (tak, wmawiam sobie, że mi się uda.. ;))
Dzisiaj pojawią się też nielalkowe zdjęcia, z których jestem tak mega dumna, że szok! 

Taka samochwała... Ale co poradzić, zdjęcia mi się nieziemsko podobają.
Dzisiaj zostawiam Was bez pytań, bo nie mam zamiaru opowiadać Wam o moim weekendzie, powiem tyle- takiego koszmaru nigdy więcej nie chcę przeżyć. :(
Trzymajcie się ♥

10 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że z tych zdjęć jesteś taka dumna :D są cudowne *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasukrzyłam się~
    Zdjęcia są prześliczne, chciałabym takie robić .-.

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne *o* zaciekawiłaś mnie xd Ale rozumiem to, że nie wszystkim ludzie chcą dzielić się na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście cudowne zdjęcia! Zarówno te lalkowe, jak i te z kwiatkami. Na serio śliczne :3
    Mnie też zaintrygowałaś tym początkiem posta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, Pai cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia!
    Hmm... jestem ciekawa, czy Pai dostanie koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paici jest urocza *.*
    Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cud, miód i orzeszki! ^-^ Zdjęcia na poziomie fotografa ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe i szczere komentarze, za te mniej miłe też dziękuję!
A może chcesz o coś zapytać? - Śmiało! Bez krępacji! Na pewno Ci odpowiem. Jeśli nie w komentarzu, to na twoim blogu! ♥