piątek, 30 marca 2018

Czwartkowe spotkanie z Pauliną

Cześć i czołem!
Razem z Pauliną spotkałyśmy się wczoraj w kawiarni, aby trochę poplotkować i porobić zdjęcia. Zwyczajne spotkanie zmieniło się w buszowanie po centrum w celu znalezienia magicznej gąbeczki do wyczyszczenia buzi lalek, szukaniu fancy skarpetek i oglądaniu lalek Shibajuku w Smyku.
Powiem Wam, moi mili, że mój tajemniczy zakup przybył już do Warszawy!! Teraz pora uzbroić się w cierpliwość i czekać na uprzejmość poczty Polskiej, która może zaszczyci mnie swoją hojnością i we wtorek przybędzie z moją paczką 😕 Właśnie! Co do nowości- Amika na custom wybywa już w ten wtorek, a oczka dla niej i dla Pai zostały już zamówione. Trochę się zdziwicie, kiedy dziewczyny będą już gotowe i oczywiście kiedy przybędzie nowa lalka.... Generalnie zrobi się ciekawie!😁
Zapraszam Was teraz krótką relację zdjęciową i mam nadzieję, że odezwę się do Was już niebawem!









4 komentarze:

  1. Przez Twoja Pai teraz po prostu musze miec Dal Madoke,zakochalam sie w niej po uszy. Zdjecia tez sa cudowne i nie moge sie doczekac zmian <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne lalki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lalki są takie piękne... Cieszę się, że wróciłaś na bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe i szczere komentarze, za te mniej miłe też dziękuję!
A może chcesz o coś zapytać? - Śmiało! Bez krępacji! Na pewno Ci odpowiem. Jeśli nie w komentarzu, to na twoim blogu! ♥